Stolta att kunna presentera nöjda kunder
I 75 år har vi engagerat oss i våra kunder med målsättningen att alltid skapa en bra och långsiktig relation. Vi jobbar hela tiden för att våra kunder ska vara supernöjda med oss och våra produkter. Det är det som driver oss på PODAB.
Varje år genomför vi därför en NKI-undersökning för att få svar på viktiga frågeställningar som våra styrkor och svagheter, hur våra kunder upplever oss samt hur vi kan förbättra och utveckla olika områden.
På en 5-gradig skala fick vi under 2019 ett rekordhögt snitt på 4,40 i total kundnöjdhet. Ett resultat som vi är stolta över och som visar att vi gör mycket bra saker.
"Nöjda kunder är det bästa beviset på att vi levererar bekymmersfria tvättstugor!" - Jimmy Nilsson, VD på PODAB.
Har du synpunkter på vad vi skulle kunna göra för att bli ännu bättre får du gärna maila oss på marknad@podab.se.